its time now

Ja det jäklar i mig är de!! Nu har jag legat på latsidan alltför länge. Måste börja röra på mig o sluta med chips o dipp¨. fast det är ju väldigt gott. Å på något underligt vis har jag tappat 2 byxstorlek på denna diet :) haha. Men men, kroppen måste få må bra igen och det gör den av lite motion :)

Jobbar ikväll 16-21 :/

Lägenheten är nästan iordning. Ska få soffan nästnästa vecka sen ett soffbord till de så är det typ klart, nästan iaf. Lite smått o gott som ska fixa med. Men jag trivs bra. Centralt o bra e de :)

nej, nu ska jag dra mig till jobbet :)


see ya! ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt Lisen! You go girl :)

2008-09-18 @ 22:02:59
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0