Går det över tills man gifter sig?

När ska detta sluta?
Trodde jag skulle få en trevlig och mysig kväll med lite vin och tjejerna på Nivå, men icke! Klart att Louise Ferm inte ska få va lycklig. Men varför? Tusen tankar i huvudet just nu. Jag orkar inte må så här. Det är inte jag att va ledsen och nere. Anna ska komma hit snart o sova. Jag klarar verkligen inte vara själv nu! Åhh varför? Det är frågan man ställer sig hela tiden, varför!???!!??
 whywhywhywhywhy?
 GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gumman :( vill inte se dig ledsen! krama om

2008-10-29 @ 16:23:27
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyck inte så synd om dig själv hela tiden.

2008-10-30 @ 10:21:36
Postat av: Hanna

alltid ska nån nöt kommentera!

2008-11-04 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0