Första snön?

Pappa ringde nyss och berättade att det snöade upp hos dem och hade gjort heela dagen, snart ser man inte marken sa han. Söt han är pappsen. Ni som känner Cliffhanger, kan bara skratta, och höra hur ivrigt han ringde och berättade detta. haha. All min kärlek till min far <3

Dagen har bestått av Frukost på Tre G med Anna innan hon skulle bege sig till kälmar. Sen gick jag hem till Madde i ösregnet. Myste med lite te :)
Nu är jag hemma och i fullgång med tvätten. Syster kom för ca en timme sen också. Hon har rast ett par timmar så kommer hon hit och tar över soffan o datorn. Men nu lyckades jag iaf raffa åt mig datornn igen. haha. Har precis fikat med Munkar och te :)
Dagen har alltså bestått av massor av fikor, haha. I knååw, måste fan skärpa mig! men e så mysigt :)

Igår var jag på arklimästargatan och kollade film, mkt mysigt! :) Blir lite mys där ikwäll igen :)


Blicken framåt och med hakan högt, lämnar jag nu denna soppan!
Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0