Du vet den där klumpen

..
Den som finns i magen, som gör dig, ledsen, illamående, sömnlös,  tappar aptiten, och  är allmänt nere! Den klumpen finns i min mage just nu. Och det är så fruktansvärt jobbigt. Vet varken ut eller in. Varför jag? varför? varför?

Önskar att känslor inte existerade för tillfället.

Hjälp mig någon?
Jag vet samtidigt att det är bara jag själv som kan hjälpa mig, men när jag inte vet hur jag ska göra så får jag panik!!


Nu ska jag iaf till jobbet vid sju, efter ca 3 timmars sömn inatt. Jobbar till fyra. Ikväll blir det en lugn kväll, får se vad fredagen erbjuder.

Ha en bra  dag alla!


Kommentarer
Postat av: lina

i know the feeling, exactly just nu. får väl låsa in sig i en säng en kväll och bara fundera på vad man egentligen vill och försöka göra livet efter sin a egna önskningar så ska kanske klumpen i magen försvinna. i do hope so. *

2008-10-13 @ 16:41:16
URL: http://eeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0