Do i make it or will i break it?

Ja, så sant som skrivet. Antingen klara jag av det och kommer över det. Eller så klara jag det helt enkelt inte. Återstå att se.

Jobbade 12-16.30 i hemtjänsten idag. Inte skoj sista halvtimmen på jobbet då en tant trillade från sängen när jag stod i köket och hörde ett högt  "dunk"!! kom in och en blodstråle stod rakt ut i från hennes huvud. Paniiiik! Hon slutade aldrig blödda. Stod med händer fulla av blod och hela golvet lika så. Gud vad jag skakade.. Men hade skött mig jättebra sa ambulanspersonalen, Hade fått stopp på blödningen med hjälp av en kökshanduk! Tanten mår nu bra men ligger på sjukhus!

var så tagen att jag gick o la mig o sov nu när jag kom hem. Så vaknade nyss. Låg i badet en stund nu med, sååå sköönt med badkar! :)
Ska hem till Alexander nu. Ätit lite fruktsallad, mumma! :)

hejdåååå!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Oh herregud, duktigt gjort lisen. Jag hade svimmat direkt!

2008-10-16 @ 11:15:27
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Lisen

Trodde typ jag skulle svimma! haha

2008-10-16 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0