Jag hatar att jag tycker om dig, å jag tycker om dig så mycket att jag hatar mig själv!

Vaknade för ca 40 min sen. Och som vanligt det första jag gör innan jag knappt öppnat ögon är att räcka mig till datorn,. haha. sjukt! Sitter och äter frukost/lunch nu. Det gamla vanliga. Snabbmakaroner lite ketchup å lite kryddor på de, fiiint de!
Jobbar 12.30-16.30 idag. skönt pass ;)
Bokningen ringde och frågade om Julafton, dem hade tagit bort dagsturerna på sjöstjärnan!!! Fuck! Så med andra ord, får bli hemtjänsten isf, men ska säga till bokningen att jag endast isf tar ett 7-13 pass, eller vet i fan om jag ens vill de? är det värt de liskom? faaaan!!

Helvete!!!!!! Hur gör jag nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0