Torsdag

Jobbat idag. Började kvart i ett för det var möte idag sen slutade jag nu vid kvart över nio. Bara Imon med åtta till två. så är jag tre dagars ledig. På Lördag sticker jag upp till kalmar för att träffa Eve. Blir lite shopping och fika på dagen sen till kvällen blir det middag och utgång! Fan vad skoj vi kommer ha! :) Behöver verkligenverkligen komma härifrån ett tag nu. Allt är precis upp och ner. Men men det löser sig!

Nu ska jag gå och kolla på repris avsnitten på Paradise Hotel. Sån lök jag vet, men haha, finns ju fan inget bättre och kolla på. Nu när man kommit in i skiten igen med :P haha. Yeye, håll käften! ;)

Sitter och äter Fruktsallad med Keso och lite Örtte till :D Framsteg ju! Inget Godis eller dyl. :P haha

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0