Tisdag

Jobbade hela denna helgen som var. Gick bra. Var faktiskt lite skönt att inte festa. Har varit mycket av det sista tiden :P
Annars har jag inte gjort så mkt mer i helgen.
Igår Var jag då ledig. Var riktigt skönt att få sova ut lite :) Va på stan med Anna en runda igår och inhandlade lite nytt smink :) Var sedan och lunchade på nivå. Blev mycket besviken på maten. Fy fan usch och blä! Mådde skit sen hela kvällen igår med. Laxen var typ dålig :/
Idag började jag min dag med lite träning. Kondition på sats :) Löpbandet i 40 min :) Härligt! Sedan cyklade jag hem och duschade och gjorde mig iordning för att luncha med Hanna. Blev Tre G, var så sugen på en friskis sallad och det blev de också :) mumma!
Hanna kommer hit ikväll då ska vi kolla lite SATC avsnitt och bara mysa, med lite smoothie och annat gott :) myyys!

Nu ska jag fan skärpa mig! Ska försöka hålla igång med min träning och träna så regelbundet jag bara kan. Jag mår så mycket bättre när jag rör på mig. Vill även komma igång med att ut och gå, Men vet inte riktigt om det är min grej?
Och så vill jag självklart sluta med mitt jefla sockerskit som jag äter. godis och dyl. Bläää! Mår ju inte bra av de! :/
yeye, Nu ska jag sluta klaga och sticka och handla lite nyttigheter :P hehe!

see ya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0