Tisdag

Vatt sjuk nu heeela helgen. Inget jobb för min del inte. Bara legat på soffan, nästan :P Blir så sjukt rastlös av att gå hemma. Börja klättar på väggarna.
Igår Slingade jag och Hanna håret på varann, blev bra, men är inte helt nöjd, men blev ju inte sämre iaf :)
Lunchade även med Hanna igår på Åhlens, var gott (tror jag) Kände inte så mycket smak :P Kunde inte äta alls mycket, för kunde inte äta och andas samtidigt! haha.
Druckit sjukt mkt läsk nu när jag vatt sjuk! Fattar inet de! Dricker aldrig läsk annars ju?! Men nu har det vatt mängder. Och massa glass :D Har typ inte ätit nån mat knappt på 4 dagar men massa annat skit. haha, Ja ibland är det skönt att va sjuk, så man kan äta massa skit och kolla tv, haha.
Är iaf bättre nu, ska jobba imon. Är hes som tusan och hostar, men va fan det har väl ingen dött av?

Är typ lite hungrig. Har ätit 2 negerbollar idag och lite chips :) Fin frukost de :D så de ska va! :) haha

Nehe, om man ska göra lite nytta nu och diska det sista och sen hoppa in i duschen :)

.I love him, hate him, kiss him, diss him, tryna to walk a mile in my kicks. 

see ya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0