Tisdag

Jobbar mycket nu känns det som, men ändå skönt och vara inne i någon slags rutin. Så man inte sover hela dagarna och bara går hemma och segar sig.
Träningen har har även den fått in lite rutin tycker jag. Tränade igår och ska dit nu snart :)  Känns bra , mår såå bra när jag håller igång :) TränaTräna!

Imon blir det återigen jobb, 7-16 :( Sen ledig Torsdag sen jobbar Fredag, Lördag och Söndag, så inegn utgång i helegn. Men kanske imon? Får se ;)

Nej nu ska jag hitta nått gott och tugga på, har ju kvar av min grekiska sallad, som jag för övrigt har ätit nu i tre dagar, såå jäklans gott är de. mumma! :)

sextiosjusextiosjusextiosju :)

Nej tven väntar :) yeppyepp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0