Lördag

..O jag är sjuk :( Skulle ha jobbat denna helgen, jobbade igår, 16-2,1 men mådde riktigriktigt dåligt. 
Har inte sovit många timmar inatt och tillslut fick jag nog. Gick upp klockan halv 4 och duschade håret, tänkte att jag skulle åka in till akuten, kunde inte andas knappt, och det gjorde så ont! :( Men tog nårra alvedon och voltaren och somande till 6 imorse, sen sov jag från och till, till klockan var 10 då jag gick upp o åt glass till frukost :) Det ändå lilla positiva med denna skiten är att man kan äta glass i mängder utan att få skuldisar :P haha

Så idag/ikväll blir det att ta det lugnt hemma i soffan. Mysa med mig själv. Hoppas de är nått bra på tven :)

Maybe. Maybe its now my life needs a change? is it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0