No matter what I sacrifice it's still never enough!!

Sjuker fortfarande, men på bättrings vägen :) Är ju nyår snart då kan man minsann inte va sjuker. Får man va sen isf :p Vart man ska på nyår är fortfarande ett mysterium, velar ju lite, men blir nog bra tillslut!! :)

Dagen har vatt hyfsad tills innan ikväll, när man fick ett tråkigt telefonsamtal :( Faan, gör så satans ont!
 I deserve much more than this. I know what to do, but it hearts with every heartbeat!!! faaaaaaaaaaaan! Varför gör du så här mot mig? Du kom och vände upp och ner på mitt liv. Får väl hoppas på ödet. Att detta var meningen och att jag lärt mig " en läxa" som dem säger! Och som du säger Human, "Efter regn kommer solsken" Älskar dig!! puss*

Imon blir det bara lugnt. Vila upp mig lite. Kan behövas. Sen dra jobbet igång igen på allvar efter nyår sen förhoppningsvis en liten resa till solen i slutet av januari :D

Nehe, nu ska jag fortsätta att göra ingenting ha de fiiint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0