Är jag beronende av smärtan?

Blev minsann en liten utgång igår. Var trevligt! :)
Idag har jag bara slappat. Tvättar lite och så med. Ska jobba natten så ska försöka lägga mig en liten stund nu strax.
Hoppas natten flyter på bra. Men det gör den nog =) Ska köpa med mig en gottepåse och har massa bra filmer som jag lånat hemma hos pappa. :)

Helgen blir det jobb. Lör 7-21. Sön 8-17.  Så ingen utgång denna helgen helelr. Lika bra det kanske.

Total förvirrad för tillfället. Känner inte igen mig själv. Vill hitta mig själv igen. Hur ska jag göra det?
Vill härifrån men  ändå inte. Är rädd.

Nehe tvätten sen sleepysleepy!!
Ha en fortsatt bra Torsdag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa du är inte ensam om att jobba helgen, ska jag med göra :/

2008-12-04 @ 19:53:28
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Lisen

Ska du? Känns bra att man inte är ensam då :)

2008-12-04 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0