Ny dag, nya tag?

..Ja det är väl så man ska tänka. men är lite svårt för tillfället.
Jag är inte redo att släppa dig redan. Helgen var helt underbar, var helt underbart att komma från stan och komma från allt snack, bara stänga av mobilen och leva i nuet. Önskar att man alltid kunde leva så. Leva i nuet och skippa allt snack!

Ska träffa madde snart och senare sussi, sen blir det till att börja rota i alla gamla lådor som trycker på vinden och slutligen börja PACKA :S

Måste komma igång med träningen igen också få lite annat o tänka på..


Broken..Broken..Broken...

Kommentarer
Postat av: ...........

Saker och ting kommer inte bara av oklar anledning snacket är sanning!

2008-08-19 @ 14:58:50
Postat av: Madde

Vad irriterande det är när folk inte våga stå för sina kommentarer :/ Lisen stå på dig!

2008-08-19 @ 20:50:30
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas att allt blir bättre snart! Ha en bra kväll!

2008-08-19 @ 21:52:28
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bevisa de för mig då! Att snacket är sanning! Du som vet allt..

2008-08-20 @ 19:59:20
Postat av: .........

Någon sanning behöver bevisas, den lär visa sig av sig självt förr eller senare!! Ibland är snack tyvärr ren sanning!

2008-08-20 @ 22:28:34
Postat av: Anonym

även om det är sanning så gör det mig inget.. Skiter i vad han har gjort tidigare, jag är inte perfa själv precis!

2008-08-21 @ 10:09:13
Postat av: ..........

Dessvärre tror jag inte att det är något som varit tidigare utan lär med största sannolikhet fortsätta och även med dig, men man ska ju själv lära sig av sina misstag...

2008-08-21 @ 10:29:49
Postat av: Anonym

O det är jätte tråkigt tycker jag. Men som du säger det bästa är att lära sig av sin misstag, jag kan ju inte gå på vad andra säger utan måste ju lite på min magkänsla. Händer det tråkigheter så gör de de, men det är något jag får ta då! Det finns risker ed allt här i livet! :)

2008-08-21 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0