Cold around me

Usch vad regnet öser ner! Sitter här och lyssnar på regnet och småfryser lite grann.
Gick o la mig tidigt igår för jag trodde jobbet skulle ringa in mig, men icke. Så vaknade nu för en halvtimme sen, utvilad :)
Idag vet jag ej vad som sker. Kanske blir en tripp till ikea senare idag :) Ska se till att packa lite idag med, sen ska jag fan ta mig till träningen!! Nu när man är singel måste man hålla sig i form ;) haha.

Allt är en enda jefla röra just nu, men antar det är nu man ska stå på sig och bara bli starkare. Bättre tider kommer ju :)

I helgen är det planerat att jag ska till Kälmar och hälsa på Skönheten Evelina Pettersson :) Börjar dock bli lite tveksam nu, för bli jag inringd på jobb så säger jag nog inte nej :S Behöver vart enda krona nu! Samtidigt som jag jobbade lååånghelg förra helgen. Vi får la se :)
 
..this is the window to my heart, i just want me to be free


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0