Chips?

åååhh.. jag är så sygen på krispiga goda härliga salta ljuvliga chips med en god krämig dipp nu ;) mumsi! men vill inte sitta och äta de själv :/ Då är det ingen känsla på de ju.

Varit ledig idag, vilket har varit väldigt skönt! Jobbar sedan tors, fre, lör, sön :( men moneymoney! :D :D
Varit och kollat på en lägenhet ikväll med, jätte fräsch och fin. Tvättmaskin och diskmakin och hela kittet, men var typ bara 1,90 i taket, och jag tror att jag efter ett tag hade fått panik där. Så icke. Hoppas fortfarande på den på skeppargatan. Samma hus som Sara blomqvist bodde i, typ likadan lägenhet. Den duger liksom. Det är riktigt svårt att få lägenhet i k-na så man får nöja sig med de man får liksom! :) Men ligger i som en dåre, tittat på 4 st nu tror jag de är!

Allt känns ganska bra nu.. Underbart att vi kan vara vänner och pratas vid och skratta :)

Chipschipschips ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0